21 grudnia 2013

Jak oceniam?

Czyli na co zwracam uwagę, a co mnie niemiłosiernie drażni:

1. Lubię czepiać się błędów interpunkcyjnych, sztucznych dialogów, płytkości bohaterów i braku jakichkolwiek opisów. 
2. Nie przepadam za rozdziałami typu pięć zdań i kropka. Gustuję w tasiemcach, ale takich, które są długie, bo dobrze rozwinięte, a nie nudne jak flaki z olejem. 
3. Daję się uwieść pięknym szablonom, nienawidzę napaćkanych nagłówków, nieestetycznych dodatków na blogu i walających się wszędzie i bez sensu buttonów. 
4. Cenię PRZEMYŚLANĄ i ORYGINALNĄ fabułę, bogate słownictwo, głębokie postacie i wyjustowany tekst z AKAPITAMI (pedantka ze mnie, wiem xD). 
5. Zgłaszając się do mnie musisz liczyć się z tym, że raczej nie jestem milutka, a gdy oceniam, piszę, co myślę, czasami złośliwie wyrażając swoje uczucia. Nie kieruje się w żadnym wypadku sympatią do autorki.
6. Jestem tu przede wszystkim, żeby pomóc. Byłoby mi bardzo miło, gdybyście podziękowali za ocenę, nawet jeśli wynik końcowy był nie po waszej myśli.
7. Nie znoszę powtórzeń, wyidealizowanego świata i odskakiwania od kanonu.

Moją słabą stroną jest grafika na blogu, ponieważ prawie wszystkie szablony mi się podobają. Ciężko tu zachować zdrowy obiektywizm, więc w tej kategorii oceniać będę głównie to, czy szablon jest na temat.

1 komentarz:

  1. Nie kieruje się w żadnym wypadku sympatią do autorki.
    Kieruję.

    OdpowiedzUsuń